Veelgestelde vragen
Heb je vragen over je online bestelling, andere vragen of een klacht?
Om je het snelst van dienst te kunnen zijn hebben wij hieronder een lijst met de meest gestelde vragen geplaatst. Zo vind je gelijk het passende antwoord. Zit je vraag hier niet bij, neem dan contact op met ons. Het melden van een eventuele klacht kan ook via onze e-mailservice.

Wie of wat is SeeIQ? 
SeeIQ is een bedrijf ingeschreven onder Kamer van Koophandel Gooi-, Eem- en Flevoland te Hilversum onder nummer: 32143985 met als BTW nummer NL001754426B93
Zie www.seeiq.nl voor meer informatie. 

Hoe hoog zijn de verzendkosten?
De verzendkosten per order kunnen verschillend zijn. Deze zijn namelijk van gewicht, omvang en bestemming afhankelijk.
Standaard worden er € 6,75 in rekening gebracht voor pakketten. Indien de bestelkosten hoger zijn dan € 200,00 dan is dat inclusief verzendkosten.

De betalingen dienen voorafgaand door ons te ontvangen zijn. Vooralsnog kunt u bij ons betalen op de volgende wijzen:
• Overboeking door u op onze bankrekening
• iDEAL (internetbankieren via je eigen bank)

Hoe werkt het bestellen?
Als je nog niet eerder hebt besteld op onze website kun je eerst gaan shoppen op de site. Artikelen die je bestelt komen in je winkelmandje terecht. Als je klaar bent met shoppen klik je op 'mijn winkelmandje'. Je krijgt vervolgens het overzicht van je bestelling te zien. Controleer hier je bestelling nog een keer goed zodat de juiste artikelen bezorgd worden. Daarna dien je je persoonlijke gegevens in te vullen en vervolgens kies je de door jouw gewenste betaalwijze. Vervolgens wordt alle informatie nog eenmaal overzichtelijk weergegeven. Hier dien je nog akkoord te gaan met de Algemene voorwaarden en daarna wordt de bestelling geplaatst. In het geval van een Ideal word je naar de veilige betaalomgeving geleid, waar de betaling kan worden voldaan. Op het door jou opgegeven e-mail adres ontvang je een orderbevestiging na elke bestelling. Een geplaatste bestelling kan je niet zelf wijzigen. Indien je jouw bestelling wilt wijzigen neem dan contact op verkoop@seeiq.nl. Met je e-mailadres en opgegeven wachtwoord kun je bij een volgend bezoek direct inloggen.

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen?
Indien je jouw bestelling niet binnen de aangekondigde levertijd hebt ontvangen neem dan contact met ons op, dan zoeken wij het voor je uit.

Het artikel wat ik wens is niet op voorraad?
Indien wij een artikel niet meer op voorraad hebben, kan het zijn dat we deze in back-order moeten nemen. Hiervan krijgt u bericht over de vermoedelijke leveringstermijn. In het algemeen is vrijwel alles op de site nog wel leverbaar.

Het artikel is op voorraad en toch krijg ik een email dat het niet leverbaar is...
In principe leveren wij alle artikelen direct vanaf de groothandel. Het kan voorkomen dat u een artikel besteld heeft dat op dat moment niet meer leverbaar blijkt te zijn vanaf de groothandel. Wij nemen hierover dan contact met u op per email zodat u zo snel mogelijk daarvan in kennis wordt gesteld. Ook kan het voorkomen dat een artikel tijdelijk uit roulatie is genomen omwille van een productie fout. Ook hierover nemen wij dan contact met u op....

Ik probeer met mijn Apple met Internetbrowser Safari de site te bekijken maar de homepage blijft verschijnen.
Helaas is dit bij ons een probleem. Wij kunnen dit echter niet in onze website aanpassen. Wel is het mogelijk om de Internetbrowser Firefox te installeren. Beide Internetbrowsers kunnen naast elkaar draaien op een Apple. Met Firefox kan de site wel goed bekeken worden.

Wat doet SeeIQ met je gegevens?
SeeIQ doet er alles aan om op een eerlijke en oprechte manier met haar klanten te communiceren. De gegevens worden niet doorgegeven aan derden. Helaas kunnen wij misbruik van onze naam door derden niet altijd voorkomen. Voor meer informatie verwijs ik u naar de voorwaarden elders op de site.